Booqees klantenservice.

Welkom op de Booqees klantenservice pagina. Staat je vraag niet tussen de onderstaande FAQ's? Neem dan contact met ons op.




Klantenservice via email

E-mail naar hallo@booqees.nl

Stuur een e-mail met je vraag naar hallo@booqees.nl , en we nemen zo spoedig mogelijk contact met je op.

Klantenservice via Twitter

Tweet naar @Booqees_NL

Stuur een tweet met je vraag naar @Booqees_NL , en we nemen zo spoedig mogelijk contact met je op.

Een vast bedrag per maand.

Livechat sessie

Klik rechtsonder in je scherm op het tekstballonetje om een livechat sessie met de Booqees klantenservice te starten. We zijn dagelijks bereikbaar tussen 08.00 - 17.00.




Veelgestelde vragen:

Booqees is het allerleukste digitale leesplatform, speciaal voor kinderen tot 14 jaar. Met een Booqees abonnement kunnen kinderen onbeperkt lezen uit ons aanbod van meer dan duizend kwalitatieve prentenboeken, AVI-boeken, informatieve boeken, strips en jeugdromans.
Abonnees hebben onbeperkt toegang tot onze complete catalogus via de Booqees iOS, Android en/of web app. Via een beschikbare internetverbinding kunnen alle boeken online gelezen worden, zonder deze eerst te hoeven downloaden. Wil je ook boeken op plekken zonder internetverbinding kunnen lezen? Dan kan je gebruik maken van de 'offline lezen' functie, beschikbaar met een Booqees Plus abonnement.
Booqees werkt nauw samen met diverse uitgeverijen van kinderboeken binnen Nederland en Vlaanderen. Ons aanbod bestaat nu al uit meer dan 1000 kinderboeken en daar komen dagelijks nieuwe boeken bij. Nieuwsgierig naar ons volledige boekenaanbod? Klik dan hier
De Booqees app is beschikbaar voor Apple iPhone & iPad, Android telefoons & tablets en via de browser op PC / laptop.
Booqees biedt twee verschillende abonnementen aan, namelijk Booqees Start (€ 6,99 / maand) en Booqees Plus (€ 8,99 / maand). Beide abonnementen zijn de eerste 30 dagen voor slechts € 1,- uit te proberen met behulp van een proefabonnement.
Gratis? Nou ja, zo goed als gratis... :-) Voor slechts € 1,- kan je Booqees 30 dagen lang uitproberen. Wil je na deze proefperiode geen gebruik meer maken van Booqees? Geen probleem, je kan tijdens deze proefperiode je abonnement stopzetten via "Account instellingen" -> "Abonnement".
Je Booqees abonnement is heel eenvoudig maandelijks opzegbaar. Door in te loggen met je Booqees account via het web of iPad app. Ga vervolgens naar “Account instellingen” -> “Abonnement”. Met behulp van de knop “Abonnement stoppen” zet je de betaling van je abonnement stop. Je kan Booqees blijven gebruiken totdat de periode van je laatste betaaltermijn is verlopen. Je account blijft daarna gewoon bestaan, zodat je via “Account instellingen” altijd je abonnement weer opnieuw kan activeren.
Nee hoor, dat is niet noodzakelijk. Je kan namelijk binnen één Booqees account voor meerdere kinderen een persoonlijk leesprofiel aanmaken. Het aantal verschillende leesprofielen is hierbij onbeperkt. Wil je echter ook met meerdere kinderen tegelijkertijd kunnen lezen op verschillende devices? Dat is enkel mogelijk met behulp van een Booqees Plus abonnement.
Jazeker, dat is mogelijk met een Booqees Plus abonnement. Hierbij kan je tot maximaal 15 boeken, eventueel verdeeld over verschillende kindprofielen, voor een periode van 4 weken tijdelijk offline beschikbaar maken. Na deze periode worden de boeken weer automatisch van het offline plankje verwijderd.
Je kan een Booqees abonnement afsluiten door middel van een iDeal, Credit Card of Bancontact betaling. Alle volgende betalingen verlopen vervolgens maandelijks door middel van een automatische incasso.

Technische vragen:

Je kan dit oplossen door de Booqees app af te sluiten en compleet te verwijderen van je apparaat. Installeer vervolgens de laatste Booqees versie vanuit de appstore. Eventuele beschikbare updates binnen de app zouden nu gewoon moeten werken.
Deze melding wil zeggen dat je gebruikersnaam verkeerd is ingevoerd, óf je wachtwoord niet klopt. Als gebruikersnaam kan je zowel je Booqees gebruikersnaam als je bijbehorende email adres invullen. Ben je je wachtwoord vergeten? Reset deze dan met behulp van je email adres via de link Wachtwoord vergeten.
Deze melding wil zeggen dat je al op een ander apparaat bent ingelogd met je Booqees account. Je kan met een Booqees Start abonnement namelijk niet op meerdere apparaten tegelijkertijd inloggen. Binnenkort is dit wel mogelijk met een Booqees Plus abonnement. Mocht je deze melding krijgen, en zeker weten dat je nergens anders bent ingelogd? Dan heb je waarschijnlijk de Booqees app afgesloten zonder uit te loggen, waardoor je inlogsessie op de achtergrond nog steeds actief is. In dat geval kan je na 10-15 minuten wachten weer inloggen.