Booqees klantenservice.

Welkom op de Booqees klantenservice pagina. Staat je vraag niet tussen de onderstaande FAQ's? Neem dan contact met ons op.




Klantenservice via email

E-mail naar hallo@booqees.nl

Stuur een e-mail met je vraag naar hallo@booqees.nl , en we nemen zo spoedig mogelijk contact met je op.

Klantenservice via Twitter

Tweet naar @Booqees_NL

Stuur een tweet met je vraag naar @Booqees_NL , en we nemen zo spoedig mogelijk contact met je op.

Een vast bedrag per maand.

WhatsApp naar 06 44 86 21 75

Voeg 06 44 86 21 75 toe aan de contactlijst van je smartphone en je kan ons via WhatsApp persoonlijk bereiken.




Veelgestelde vragen:

Booqees is het allerleukste digitale leesplatform, speciaal voor kinderen tot 14 jaar. Met een Booqees abonnement kunnen kinderen onbeperkt lezen uit ons aanbod van meer dan duizend kwalitatieve prentenboeken, AVI-boeken, informatieve boeken, strips en jeugdromans.
Abonnees hebben onbeperkt toegang tot onze complete catalogus. De boeken hoeven hiervoor niet eerst gedownload te worden, maar kunnen online worden lezen (ook wel 'streaming' genoemd). Hierbij is het wel noodzakelijk dat er verbinding is met het internet.
Booqees werkt nauw samen met diverse uitgeverijen van kinderboeken binnen Nederland en Vlaanderen. Ons aanbod bestaat nu al uit meer dan 1000 kinderboeken en daar komen dagelijks nieuwe boeken bij. Nieuwsgierig naar ons volledige boekenaanbod? Klik dan hier
Booqees is momenteel beschikbaar voor Apple iPad / iPhone, Android tablets, PC en laptop. (Zéér) binnenkort zal Booqees ook beschikbaar zijn voor Android telefoons... ;-)
Een proefabonnement is 14 dagen lang gratis te gebruiken. Daarna kost een Booqees abonnement slechts € 6,99 per maand en is daarbij maandelijks opzegbaar.
Ja, je kunt Booqees 14 dagen gratis uitproberen met een proefabonnement. Zonder verdere verplichtingen uiteraard.
Je Booqees abonnement is heel eenvoudig maandelijks opzegbaar. Door in te loggen met je Booqees account via het web of iPad app. Ga vervolgens naar “Account instellingen” -> “Abonnement”. Met behulp van de knop “Abonnement stoppen” zet je de betaling van je abonnement stop. Je kan Booqees blijven gebruiken totdat de periode van je laatste betaaltermijn is verlopen. Je account blijft daarna gewoon bestaan, zodat je via “Account instellingen” altijd je abonnement weer opnieuw kan activeren.
Nee hoor, dat is niet nodig. Je kan namelijk binnen één Booqees account voor meerdere kinderen een persoonlijk leesprofiel aanmaken. Het aantal verschillende leesprofielen is hierbij onbeperkt. Het is momenteel echter niet mogelijk om met meerdere kinderen tegeljkertijd te lezen op verschillende devices. Hiervoor komen we binnenkort met een Booqees Plus abonnement, waarin dit en ook offline lezen tot de mogelijkheden behoren.
Dat is momenteel nog niet mogelijk, maar daar zijn we wel druk mee bezig. Binnenkort gaan we van start met een Booqees Plus abonnement, waarbij je een aantal boeken tijdelijk offline beschikbaar kunt maken. Super handig voor op vakantie of achter in de auto!
Je kan een Booqees abonnement afsluiten door middel van een iDeal, Credit Card of Bancontact betaling. Alle volgende betalingen verlopen vervolgens maandelijks door middel van een automatische incasso.

Technische vragen:

Je kan dit oplossen door de Booqees app af te sluiten en compleet te verwijderen van je apparaat. Installeer vervolgens de laatste Booqees versie vanuit de appstore. Eventuele beschikbare updates binnen de app zouden nu gewoon moeten werken.
Deze melding wil zeggen dat je gebruikersnaam verkeerd is ingevoerd, óf je wachtwoord niet klopt. Als gebruikersnaam kan je zowel je Booqees gebruikersnaam als je bijbehorende email adres invullen. Ben je je wachtwoord vergeten? Reset deze dan met behulp van je email adres via de link Wachtwoord vergeten.
Deze melding wil zeggen dat je al op een ander apparaat bent ingelogd met je Booqees account. Je kan met een Booqees Start abonnement namelijk niet op meerdere apparaten tegelijkertijd inloggen. Binnenkort is dit wel mogelijk met een Booqees Plus abonnement. Mocht je deze melding krijgen, en zeker weten dat je nergens anders bent ingelogd? Dan heb je waarschijnlijk de Booqees app afgesloten zonder uit te loggen, waardoor je inlogsessie op de achtergrond nog steeds actief is. In dat geval kan je na 10-15 minuten wachten weer inloggen.